lördag 18 oktober 2008

På väg hem från jobbet





Det är vackra vyer och miljöer som kantar vägen mellan Jönköping och Bankeryd. Tänker många gånger att jag borde fotografera miljöerna. Idag - fredag 17 oktober - hade jag kameran med mig i bilen. Jag gjorde slag i saken; parkerade bilen i en ficka vid Kortebo, precis innan första backen upp mot Trånghalla, gick en liten sväng och tog några bilder.

Den översta bilden är egentligen två bilder. Testade för första gången att sammanfoga två bilder till en panoramabild i Photoshop. Lite pilligt men roligt.
Titta gärna på bilderna i förstoring - klicka på dem.

4 kommentarer:

  1. Ser ut som hösten har hittat till jönköping...mycket vacka bilder!!

    SvaraRadera
  2. Tack, Maria för att du gillar mina höstbilder! Kul att du tittade in i min blogg...
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Man ska stanna upp ibland och passa på. Inte säkert tillfället kommer igen. Rätt ljus och mycket höst.
    Här har du lyckats med det mesta Kicki.

    SvaraRadera
  4. Tack Marianne för de fina orden!
    /Kicki

    SvaraRadera