måndag 21 juli 2008

Flickorna Lundgren på Skäret







Det regnade inte ens när vi var och fikade hos flickorna Lundgren på skäret (fast molnen såg hotande ut en stund). Dyrt fika förstås (men det var det värt). Johannes drack varm chokladmjölk, men innan han fick smaka fiskade jag upp kameran. Tog en bild på jordgubssaften också (med montage i Photoshop går det att fejka bakgrunden). Gick sedan en runda och fotade taket och massor av blommor som växer i trädgårdarna där, här är tre exempel. Michael och grabbarna (och hunden) var inte så värst glada då, de satt till slut i bilen och väntade (tur att de inte åkte iväg utan mig...)

Till Flickorna Lundgrens hemsida - klicka på rubriken.

4 kommentarer:

  1. Hej kicki.
    Vilka fina bilder du tar,jag tittar och njuter...

    Kram Helen Lindblom : )

    SvaraRadera
  2. Hej Helen!
    Roligt att du gillar mina bilder.

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej hopp, blev sugen på fika nu när jag sitter och tittar på bilder av varm chocklad=)

    kram kram lotten

    SvaraRadera
  4. Då är det bara att sätta igång och göra en kopp varm choklad - titta bara på bilden och gör som den ser ut...Kram/Kicki

    SvaraRadera